pondelok 23. decembra 2013

Vianočný tip: Najlepšia logická hra pre iPhone


Máte iPhone a od dobroty neviete, čo s ním? Treba vyskúsať Dwarf Complete. 
Ide o pomerne starú, ale výnimočne výbornú bavku od Eyezmaze. Predošlé bavky TU.

Dwarf je milé malé copíkaté dievčatko (asi), ktoré blúdi a objavuje growosvet a rieši v ňom zapeklité úlohy. Neoľutujete. Ja som s Dwarfom strávila na striedačku asi tri dni, kým som to dohrala. 





Berte to odo mňa ako vianočný darček :) Olé!





2 komentáre:

  1. Neviem, prečo som to dala práve sťahovať, veľmi dobre si pamätám, ako som dopadla, keď som naposledy klikla na tebou odporúčanú hru..aaa.. zbohom pobalené darčeky (ešte, že som starý lakomec a mám ich tohto roku nakúpených málo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) :) :) možno ťa táto nechytí. Aj keď... ja osobne potom zvyknem zase odznova hrať tie staré :D
      Pekné sviatky ti teda prajem, lakomče

      Odstrániť