pondelok 17. septembra 2012

Najlepšia logická hra na svete!

Radi sa hráte? Ja teda hej. Mám rada Dostihy, Investora, Bang, Osadníkov, šarády, kontakt, skrývačky, Activity, Blokus, Scrabble, Citadelu, Fantoma, fľašku, Labyrint, šachy, meno mesto, Tik-tak-bum, licitácie ale aj Macháčka a Circle of Death (tie sú už trocha iné). Hry sú super. Naši sa so mnou veľmi nechceli hrať, keď som bola malá, no čo.

Ale Grow hry sú niečo úplne iné. Tu ešte len človek zistí, aký je sprostý a ako logické nadväznosti prepadajú cez kreatívnu dieru do nejakého alternatívneho farbosveta.

TU sa poďte zahrať: http://www.eyezmaze.com/

Konkrétne táto je moja najobľúbenejšia. Volá sa GROW Cube.






6 komentárov:

  1. Jezis to je roztomily. Skoda, ze je to ve flashi, jinak bych ji hrala pred spanim v posteli :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ze je dobra? :D a vyskusaj aj ostatne, je ich tam aspoň 15.

      Odstrániť
  2. Ahoj, u mě na blogu právě teď probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda když přijmeš moje pozvání a s chutí se zúčastníš. :)
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/09/kiss-for-miss-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no minule som sa tu zastavila letmo popozerat blog, zhltla som clanok o gatsbym, zasmiala sa na sliepke co ranajkuje u tiffanyho a potom som asi DVE HODINY hrala tuto hru !!!! aaaaa :D takze teda dakujem :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je genialna, stale to hovorim :D a dobre na nej je, ze po case zabudnes, ako to bolo a mozes hrat zase. uplne mimo teraz - pred par dnami som si objednala nausnice, ak sa nemylim od teba :) takze radostne sa tesim :)

      Odstrániť