streda 26. septembra 2012

In old phones we trust!

Presťahovala som sa do Brna a potrebujem teraz ako debil dva telefóny. Keďže som na Slovensku používala iPhone, na svoje ostatné haraburdy som zabudla. Aj na textové poklady, ktoré v nich ostali. Tak som sa včera po dĺllhom čase hrabala v starom telefóne. Našla som nejaké inteligentné smsky, od mojich kamošov, frajerov, ľudí.





1. Neskladaj mi telefón, lebo tá choroba môže infikovať aj mňa.

2. Nemám plán, ale ak by som mala, o hlavnú úlohu sa delíš s chlastom.

3. Lepšie sa je ožrať ako zaľúbiť.

4. Najdrahšia (plat de) jour-na-Liszt-ka. Spánku mi nedá, ako teba trápi život? Čo ti isto pomôže, som JA! V nadchádzajúcom wiku, rád by videl Veroniku.

5. Víš čo? Vodným bicyklom vyštartujem v marci a jesť budem vlastné vlasy.

6. Vieš, že všetky moje návrhy alebo akceptácie tvojich návrhov sú podložené tým, že budem mať čas. A teraz nemám, ta sa netvár, že som satan. Teraz idem k sebe jesť, ak chceš, príď trucovať ku kuraťu.

7. Ráno som sa zobudila s čudným žalúdočným pocitom a potom som sa bola hrať s deťmi v nemocnici.

8. Tsunami bozkov do Mlynskej doliny.

9. Akurát som vstal a hneď sa ideme hromadne strieľať.

10. Káblik je tu, môžeš si ho dôjsť zaslúžiť.

Pokojne si zahlasujte, ktoré číslo je NAJ! :D

A boli aj forgotten photos samozrejme.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára