utorok 5. februára 2013

Bubble manikúra


Ostalo mi v šuplíku trocha vianočného čara. Tak prečo nie? Je mi síce jasné, že manikérka zo mňa nebude, ale to nie je chyba výrobku.





Táto vec pochádza z Pupy a ku cti jej slúži, že podkladový lak rýchlo a bezproblémovo schne. S guličkami je sranda, opadávajú potom postupne a v balení ich je hojne, takže šetriť nimi netreba. Neporušené to vydrží cca štyri dni, ak sú poriadne pritlačené. Strasti a nervy nastávajú pri odlakovaní, ktoré sa v tomto prípade mení na zdĺhavú nepríjemnú masochistickú procedúru. Nechty po odlakovaní treba preleštiť, inak tie driapance nezmiznú. 

Mám aj čierny, ale biely je lepší, zimný. Pragmatická poznámka - hej, toto isté sa dá spraviť s hocijakým lakom a dostatočne drobnými korálkami (ale naozaj drobnými).


A inak čo. Opustila som industriálnu romantiku zlatej lode. Posledné dva dni mám doslova home office z postele. Vyšiel mi článok o Montreale, kde som bola ešte v lete, neprekvapujúco zase osekaný tak, že vyznievam ako stará babka, tentoraz ale ešte s domixovanými popiskami (ešte nie je online). Potvrdenie o príjme dostávam už mesiac. Ročníkový vedúci mi poslal nasraný mail pre vec, ktorá bola viac jeho chybou - vážne. A s inštruktorom salsy to skončilo priam katastrofálne :D

Ale o týždeň idem loviť tie utečené krokodíly a tiež toto mi urobilo náladu



takže čo. Dobrý život celkom.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára