nedeľa 16. decembra 2012

Všetky veci nanovo a s prehľadom. All the little things


Rok obsahuje veľa začiatkov. Nový semester. Začiatok leta. Koniec leta. Sťahovania. Zimy. Teplá. Nový rok. Čo tak štandardný pokec o predsavzatiach?

Normálne to nerobím, ale teraz by som naozaj veľmi veľmi chcela veľa vecí zmeniť.

1. Potrebujem začať hovoriť ľuďom, čo mi prekáža. Potrebujem to povedať svojim spolubývajúcim.
2. Zaradenie klasika: Musím začať cvičiť. Ha ha, viem. Ale bez všetkej srandy, môj chrbát ma zabíja a overeným liekom mi na to je pilates. Navyše u nás doma (kam sa cca o mesiac zase nasťahujem) je skvelé ladies fitness. Ambicióznym plánom je pridať k tomu aeróbne cvičenie, aby som konečne schudla (toto je možno trocha idealistické, mno)
3. Kauza diplomová práca (ani nepotrebuje koment)
4. A najväčšie bombové predsavzatie - začať si konečne písať do diára. Každý rok si síce diár kúpim, aj doňho občas čosi načarbem, asi tak raz za dva mesiace. A potom ho je vždy škoda a ja všetko držím v hlave a zabúdam a neviem, kam mám posielať pohľadnice.

Papierníček už dostanem pod stromček, tento rok sprzním konečne Paperblanks. Uvažovala som aj nad Moleskine, ale sere pes. Aj keď táto limitka je super duper najs. 

Voila.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára