streda 5. decembra 2012

To question someone in the right way

Keď som bola malá, s výskotom som rada posielala reťazové listy. Občas mi aj prišla spätne nejaká pohľadnica (tie posielam strašne rada, neviem, prečo nikdy nikto nepošle nejakú aj mne, nevadí). Viete, tie také, že "tento list putuje už tisíc rokov z Ríma" atď. Tak prečo tomu nevzdať hold blogerskou reťazovkou o spoznávaní sa?

S dovolením, pravidlá som skopčila od Footloose, ktorá ma označila :) Som lenivá. "Ide o to, aby ste o sebe prezradili 11 zaujímavostí, odpovedali na 11 otázok, ktoré pre vás vymysleli a následne označili ďalších blogerov, ktorým vymyslíte taktiež 11 otázok, na ktoré by mali odpovedať."

Zaujímavosti:

1. som úchyl na čajové a kávové súpravy. Fakt. Babička ich po sebe zanechala niekoľko, mama zbiera ružový porcelán (zatiaľ nemala síce asi šťastnú ruku pri výbere, ale ehm... neva). Ak ma niekto bude chcieť niekedy potešiť, objednávam si kúsky zo súpravy Olga - secesná edícia. Podľa mňa TAKTo vyzerá absolútne dokonalá cukornička. 

2. pár rokov som bola značne aktívnym kresťanom. vrátane organizácie worship festivalov a prelievania sĺz nad Ježišom na Campfeste. Moje ekumenické snahy narazili na odpor cirkvi, potom mi došlo, že nepotrebujem podporovať žiadnu takúto firmu ani jej produkt boha. 

3. pravdepodobne v blízkej dobre vyskúšam blond. a pravdepodobne potom hneď rýchlo prejdem naspäť na hnedú.


4. nenávidím umývanie podláh, radšej umyjem kúpeľňu, okno...

 v priemere každý polrok riešim, v ktorom meste budem bývať.

6. od 17 mám gitaru. Volám ju Alica a doteraz neviem viac ako pár akordov.

7. mám spomienkovú fialovú krabicu so všeličím. Plánujem nad ňou s vínom v ruke srdcervúco a strastiplne preplakať jeden z vianočných večerov :D :D 

8. mám aj denník/občasník. Patríme k sebe, bolo to niečo viac ako láska na prvý pohľad na Rodose.

9. fajčím. Už nie veľa, ale stále ešte. A nepovažujem to za niečo, za čo by som sa mala hanbiť. Rodičia o tom vedia, som už veľká.

10. asi som mala ísť študovať jazyky namiesto žurnalistiky, ale neva. Aspoň viem, ako aktívne bojovať s depresiou. Potom som prešla na kultúrny manažment. A dnes som si po prvýkrát vo svojom živote povedala, hm, nie je to až taká nahovno škola. A prišla na mňa chvíľka hrdosti, typická väčšinou pre medikov a iných nasvojuškoluzaťažených, mmmm... sme kultúrni manažéri, niečo vieme a dobre znieme, bejby. We are the new black.

11. V súboji pes-mačka, to bude mačka. Vždy.


Jej, teraz otázky od Footloose :)

A: Bez čoho by si nevedel/a prežiť ani jeden deň?
Bez presvedčenia, že všetko, čo robím, môžem zvaliť na hormóny.

B: Prečo si si založil/a blog?
Baví ma elektronická forma zápiskov. Je to hobby. Od kvalitnej žurnalistiky to má ďaleko.

C: Aký je tvoj/a obľúbený deň v roku a prečo?
1.jún. Mám narodeniny, je to Deň detí, počasie je zväčša výborné a mám sa rada.

D: Keby si mohol/la niekde, alebo v akomkoľvek období žiť, kde a kedy by to bolo?
Matičné roky, písala by som do satirického časopisu Černokňažník a Ježibaba a bojovala za pravdu a česť svojím perom! :P 

E: Aká je tvoja vysnívaná dovolenková destinácia?
Čína kvôli čaju, Kuba kvôli tancu, Namíbia kvôli Harnasu. A potom nasleduje zvyšok sveta.

F: Keby si mohol/la stretnúť známu osobnosť (živú, či už mŕtvu), ktorá by to bola a prečo?
Mám slabosť pre Štúra, odkedy som čítala Adelu Ostrolúcku.

G: Čo pre teba znamená móda?
Je to len hračka. 

H: Káva alebo čaj? (a prečo?)
Káva aj čaj. Najlepšie pravá arabská káva a ďatle.

I: Čím si chcel/a byť ako dieťa? Aké bolo vtedy tvoje vysnívané povolanie?
Hrala som sa na spisovateľku. Nikdy som nemala dostatok sebavedomia, aby som vyhlásila niečo ako, že chcem byť herečka alebo modelka. A ešte som chcela byť dobrodruh :)

J: Obľúbená kniha, autor?
Pojmem to nostalgicky - Malá princezná, F.H.Burnett

K: Prichádzajú Vianoce, sviatok pokoja, lásky a mieru. Čo by ste odkázali svojim čitateľom?
Tým trom odkazujem - Pite veľa čaju, bacha na poľadovicu a hlavne sa držte hesla: Mám svoje sny a nebojím sa ich použiť. Dovoľme si byť patetickí.

Teraz zo srandy 11 otázok odo mňa:
1. Aké je najúžasnejšie miesto na zemi?
2. Keby mala všetky kozmetické produkty vyrábať iba jedna značka, ktorá by to bola? 
3. Považujete sa za dobrého človeka?
4. Aký najvzácnejší (nejde len o cenu) kus máte vo svojom šatníku?
5. Čo si myslíte o lomofoťákoch?
6. Ktorý svetový konflikt vás škrie najviac a prečo?
7. Čo robí muža mužom a ženu ženou?
8. Akú najnebezpečnejšiu vec ste v živote urobili/podstúpili?
9. Čo musia obsahovať najlepšie raňajky na svete?
10. Máte rady divadlo? (ale úprimne :) 
11. Aký bol váš zatiaľ najväčší estetický zážitok až katarzia?

Aby som neporušila milé pravidlá, niekoho aj označím (ak máte chuť a čas):
http://pink-no.blogspot.cz/
http://listen-tothe-silence.blogspot.cz/
http://thegoldenjuli.blogspot.cz/

















2 komentáre:

  1. juuuuj :) super :) s tym Sturom to bude spolocna uchylka...predstavujem si ho so sexi hlasom a uhrancivym pohladom, a kniha-nekniha, predstavujem si ze mal techtle-mechtle s Adelou ;)

    ps. tvoje ozatky su super, az ma mrzi , ze nenapadli mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. urob mi radost a odpovedz na ne, mozes sem do komentu napr. :)

      Odstrániť