utorok 30. októbra 2012

The Little Bold Dress Old Navy


Pre radosť som si spolyvorčila koláž a zapojila sa do nejakej trapky súťaže. Zaujalo ma len to, že sa hrá o poukážky do Old Navy. No, dnes už ani tá značka nie je veľká výhra. Premohla ma tu nostalgia. Keď som mala tak štrnásť, kult balerín len prichádzal a nikto ich tu nemal. Moje prvé boli ostro ružové so zelenou mašličkou, z Old Navy samozrejme. A môj spolužiak budúci lekár nikdy nezabudol poznamenať FUj, keď som ich mala naboso.


The Little Bold Dress Old Navy


Old navy
oldnavy.gap.com


Old Navy cap sleeve dress
oldnavy.gap.com



Old Navy wedge heel boots
oldnavy.gap.com


Apt 9 apt 9
kohls.com


Old navy
oldnavy.gap.com


Old navy
oldnavy.gap.com


Old Navy knit beanie
oldnavy.gap.com






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára